Notice Board

get this widget here

Saturday, January 29, 2011

CONTEST SICOMEL BERGAYA


Ya... Join contest lagi ler derrrrr.... kali ni contest dianjurkan oleh belog Ummi Faris Haikal... Klik sini ye derrrr....Tengok tarikh tutup, owhhh... this coming monday...so sempat lagi... ngeh3x! Syarat sangat2 simple..  Nak tau?? Baca kat sini ye....

Kali ni aku pertaruhkan gambar dak adik yang bawah ini......

Nama Penuh : Muhammad Raimi Dini bin Muhamad Jasmi
Tarikh Lahir : 13 March 2010

Terima kasih kepada Ummi Faris Haikal kerana beritahu yang anak sulungku boleh join contest ni... Alhamdulillah.... So, aku pertaruhkan gambar anak sulung ku juga disini......

Nama Penuh : Muhammad Rayyan Izz Dini b. Muhamad Jasmi
Tarikh Lahir : 12 June 2007

At last, dah tak rasa ralat dah sbb kedua2 anak dapat join contest ni... Kalau salah sorang menang, alhamdulillah....kalau tak, takpe.. at least aku dah cuba.... :)

3 comments:

  1. salam yang

    tq sudi join my contest ya

    kalo si abangnya belum genap lagi 4years dari tarikh tutup contest ni..still leh join tau =)

    ok, wish u luck =)

    ReplyDelete
  2. wsalam....
    mekaseh juga buat ummi faris haikal sbb buat contest ni....ada gak aktivit yg buleh saya buat masa renggang saya...

    owh.. buleh ye...?ok.. kalau macam tu sy update contest ni la ye... sy tambah lagi satu nama... anak sulung sy pulak.... thanks for the info...

    :)

    ReplyDelete
  3. Ralat...

    masa senggang.... tersilap tulis lak renggang... heheh

    ReplyDelete