Notice Board

get this widget here

Thursday, January 27, 2011

Giler Contest cam giler kentang

Ngeh Ngeh Ngeh... 27.1.2011 menyaksikan diriku yang agak mereng tika ini meng'create' satu lagi belog.. sungguh tamak orang ini bukan? haha....

Ok ok... tujuan sebenar aku create belog ni, adalah utk mengasingkan antara celita celitu dari belog utama aku dengan contest dan GA yang aku join sepanjang aku berbelog. Untuk siapa? untuk diri aku sendiri lah. Hehe... Kenapa dan mengapa aku nak asingkan sebab.................................................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Rahsia. Hahaha..!

Mungkin aku tak ler galak sangat join contest atau GA sana sini... tapi at least adalah xtvt sampingan aku yang buleh membuatkan aku buleh berfikir secara lebih creatif lagi.. Lagipun aku rasa aku macam dah start suka join contest/GA mcm aku dah mula suka makan kentang... err ada related ke smua tu kat sini? hehe...

Lagi pun... dengan join contest/GA sana sini....perhaps one day nanti aku sendiri mampu anjurkan contest atau GA pulak untuk blogger2 diluar sana... Who knows!

No comments:

Post a Comment