Notice Board

get this widget here

Thursday, January 27, 2011

Mama Kyra 1st GA

Perasmian belog baru ku ini dengan GA yang dianjurkan oleh Mama Kyra (SINI ye) . Memang aku sangat2 suka join apa saja contest atau GA ... Terutama yang simple2 cam ni. Oh ya, belog Mama Kyra ni aku dapat masa aku gi BW petang smalam. Time nak release2 kan stress selepas penat bekerja, aku mmg akan memilih utk BW. Suka. Kiranya hobi baru lah. Tup2 ternampak ler belog Mama Kyra kat one of tempat yang aku terjah tu... Cuma hari ni baru aku dapat join.. Kowang nak join tak? Kalo nak, kowang refer kat belog Mama Kyra ni ..  syarat2 smuanya kat situ ye.....

Mama Kyra pun kater buleh tag sorang member.... ermmm aku nak tag MamaElly dari belog kesayanganku yg lagi satu tu... hehe... nnt aku bagi tau dia ye....

ps.. puhhhh puhhhh... bertuah ler hendaknya diriku dlm GA yang ini..... :0)

2 comments: